דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


התפתחות התינוק 

מאת    [ 10/12/2009 ]

מילים במאמר: 579   [ נצפה 2870 פעמים ]

התינוק שלך מתפתח. הוא גדל, לומד לזחול, ללכת, לדבר. הוא מתחיל לרצות דברים, לזהות דברים בשם, נהיה לו אופי משלו, יש דברים שהוא אוהב ויש דברים שהוא דוחה. הוא מתפתח ואת יחד איתו. יד ביד.

כיצד תוכלי ללוות את התינוק בהתפתחות שלו ולא לפספס אף רגע?

צעצועי התפתחות

צעצועי התפתחות טובים לילד המפתח את היכולות הקוגנטיביות שלו. משחק משותף ביחד איתו יעזור לו ולך להבין יחדיו במה היכולות שלו חזקות יותר, מה הוא אוהב, היכן ניתן לשפר ואיך.

לכן, חשוב כל כך המשחק המשותף ביחד איתו. זה כיף לראות כיצד התינוק מתחיל לצבוע בתוך הקווים, כיצד הוא בונה מגדל של קוביות או מזהה את המוסיקה האהובה עליו. ואת איתו, מעודדת ומסבירה.

סדנת בייבי יוגה

סדנת בייבי יוגה היא הזדמנות נהדרת לחוות תחושות של מגע ותנועה ביחד. הסדנא מתרחשת על מזרן פעילות שבו את והתינוק מבצעים תרגילים של תנועה ומגע.

סדנת בייבייוגה ניתנת על ידי מרכזים לאם ולתינוק במשותף עם עוד אמהות בעזרת מדריך מנוסה ומוסמך ליוגה תינוקות. זו חוויה מחזקת החוזרת אל תחושות הרחם והחיבור עם התינוק.

סדנת שחייה

סדנת שחייה לאם ולתינוק מדמה את התחושה המיימית של הרחם בשביל התינוק. הסדנא מתנהלת בבריכה מחוממת בטמפרטורה מדוייקת ונעימה. את בתוך הבריכה והתינוק על מצוף קטן לידך. בעזרת משחקים של שחייה בקצבים משתנים הילד מקבל תחושה של ריחוף, הוא נהנה ומתפתח בצורה שלווה וטובה.

ג'ימבוקס

ג'ימבוקס הוא מרכז מוטורי מתקדם לבית. הערכה מגיעה בצורת קוביית מודולרית הנפתחת לכל מיני משחקים והפעלות. בין היתר תוכלי להשתכשך עם התינוק בבריכת כדורים נעימה, לטפס במגלשה, לקפוץ אתו על המזרן ולזחול איתו במנהרה.

הג'ימבוקס משפר את המוטוריקה של הילד ומעניק לו חוויה פיזית וכייפית ראשונה במעלה. הערכה מתקפלת בקלות וניתנת לאחסון בארון הילדים או בכל מקום אחר בבית. היא אינה מסוכנת וידידותית לסביבה.

סדנת חושים

סדנת חושים מעניקה לילד יכולות להשתמש ולפתח את החושים שלו. הסדנה מיועדת לאם ולתינוק וכוללת תנועה בעזרת מוסיקה, נדנוד בערסלים, משחק עם כדורים והרבה הרבה מגע. זו חוויה קסומה והתפתחותית לתינוק הבא במגע עם כל חושיו בצורה נעימה ושלווה.

לבסוף, והכי חשוב להתפתחות הילד, הוא המגע, הליטוף והאהבה שאת מעניקה לתינוק במשך היום. אין תחליף לאהבת אם. זהו הכלי ההתפתחותי העתיק ביותר ועדיין, אחרי הכול, היעיל והטוב ביותר לתינוק.

GreenWeb כותבים גם על תיקי החתלה ועל מדבקות קיר. אם תרצו לקרוא על  בגדי ילדים ועוד מגוון נושאים מרתקים אתר תינוקות הוא בשבילכם.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב